Nagrody dla Gaspol Energy

Puchary i trofea

Profesjonalizm naszych działań jest doceniany przez klientów i gremia niezależne. Otrzymaliśmy wiele nagród krajowych i międzynarodowych, m.in.:

  • 2015 - Narodowy Czempion European Business Awards - europejska nagroda przyznawana najbardziej innowacyjnym firmom na Starym Kontynencie.
  • 2014 - Konsumencki Lider Jakości - projekt Konsumencki Lider Jakości za cel główny przyjmują wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku.
  • 2014 - certyfikaty ISO 9001:2008, BS OHSAS 18001:2007, oraz unikalny w polskiej branży energetycznej: ISO 22301:2012.  Jesteśmy dumni, że to właśnie nasi Klienci korzystają z produktów i obsługi na najwyższym poziomie.
  • 2013 - Złoty Spinacz za działania Forum Rozwoju Efektywnej Energii (FREE). To jedna z najważniejszych nagród branży public relations w Polsce.
  • 2013 –The Lapwing Award - prestiżowa nagroda za program „Ludzie o Wielkich Sercach", w ramach którego zrealizowaliśmy projekty ważne dla społeczności lokalnych.
  • 2013 –The Sabre Awards nomination -realizowana przez GASPOL wraz z agencją Fleishman Hillard inicjatywa FREE została nominowana do międzynarodowej nagrody w kategorii Energy and Natural Resources.
  • 2011 - Innowacja 2011 - GASPOL został nagrodzony za innowacyjny system obsługi klienta - Digital Customer Service. Nagroda przyznana przez Forum Biznesu i Polską Akademię Nauk.
  • 2011 - Nowy Impuls - nagroda przyznana przez magazyn "Nowy Przemysł" za inicjowanie przekształceń, wdrożeń nowych technologii i innowacji.
  • 2010 - Laur Klienta
  • 2008 - Solidny Pracodawca
  • 2007 - Firma Przyjazna Klientowi
  • 2003 - Lider Rynku - nagroda za system telemetryczny, który pozwala płacić klientom za zużyty gaz.