Działalność operacyjna GASPOL S.A. w czasie stanu epidemii COVID-19 / Szczegółowe informacje

Działalność operacyjna GASPOL S.A. w czasie stanu epidemii COVID-19

W związku z wprowadzeniem na terytorium całego kraju stanu epidemii dot. COVID-19  informujemy, iż firma GASPOL S.A. kontynuuje swoją działalność operacyjną bez zakłóceń. Na bieżąco przyjmujemy zamówienia oraz realizujemy dostawy naszych produktów do klientów indywidualnych oraz biznesowych. Dostawy gazu płynnego do instalacji zbiornikowych i gazu w butlach realizowane są bez zmian. Nasi kierowcy realizują dostawy respektując wszystkie zalecenia higieniczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz wytyczne wskazane przez dział BHP GASPOLU.

Więcej szczegółowych informacji znajdą Państwo poniżej wśród Często Zadawanych Pytań (FAQ).

Aktualizacja: 23.03.2020


Tak, dostawy gazu płynnego do instalacji zbiornikowych, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw, odbywają się bez przeszkód. Dostawy realizowane są przez Dział Transportu i Logistyki terminowo w oparciu o przyjęty harmonogram i zgodnie z przyjętymi zasadami bezpieczeństwa.

Tak, wszystkie zaplanowane dostawy detaliczne i hurtowe naszych butli z gazem są realizowane terminowo i na bieżąco przez firmy transportowe zgodnie z przyjętymi zasadami bezpieczeństwa. Dodatkowo butle z gazem GASPOLU dostępne są w stałej dystrybucji m.in. na stacjach paliw sieci Orlen, Circle K, w marketach budowlanych sieci OBI, Castorama, Bricomarche oraz tysiącach punktów wymiany butli na terenie całej Polski, których wyszukiwarkę można znaleźć na stronie https://www.gaspol.pl/punkty-wymiany-butli

W trosce o zdrowie naszych klientów, pracowników, podwykonawców oraz ich rodzin, GASPOL dokłada wszelkich starań, aby dostawy gazu odbywały się w sposób maksymalnie bezpieczny. Nasi kierowcy realizują dostawy respektując wszystkie zalecenia higieniczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz wytyczne wskazane przez dział BHP GASPOLU.

Kierowcy zostali zobligowani m.in. do jak najczęstszego mycia rąk wodą z mydłem, używania rękawic ochronnych podczas dostawy butli, dezynfekcji dotykanych elementów samochodu, zachowania minimalnej odległości 1,5 metra od odbiorcy oraz osób postronnych. Wszyscy kierowcy otrzymali także polecenie, aby unikali osobistego kontaktu z osobami poddanymi obowiązkowej kwarantannie. W przypadku detalicznych dostaw butli z gazem, ze względów bezpieczeństwa, kierowcy nie będą wnosić butli do domów.

Według naukowej wiedzy koronawirus SARS-COV-2 może utrzymać się na powierzchniach nawet przez kilka godzin. Dlatego w trosce o Państwa bezpieczeństwo zalecamy, aby po odebraniu butli z gazem z punktu dystrybucyjnego lub po dostawie od kierowcy GASPOLU zdezynfekować ją za pomocą roztworu przygotowanego na bazie spirytusu i wody. Wystarczy, że ostrożnie przetrą Państwo butlę za pomocą ściereczki nasączonej wspomnianym płynem, a następnie pozostawią na kilkadziesiąt minut do przeschnięcia. Po tym czasie butla będzie gotowa do użytku i w pełni oczyszczona.  Po każdym kontakcie z butlą, a szczególnie po jej odbiorze, zalecamy także dokładne umycie rąk za pomocą ciepłej wody z mydłem.     

Tak, jednak w związku z mniejszą niż zazwyczaj liczbą osób pracujących w tym momencie w naszym DOK (Dział Obsługi Klienta – gaz do instalacji zbiornikowych tel. 606 800 400) i COK (Centrum Obsługi Klienta – gaz w butlach tel. 19 919), w pierwszej kolejności obsługiwana jest obsługa zamówień i zlecenia dostaw gazu. Termin realizacji pozostałych spraw (niezwiązanych z bieżącą obsługą klientów) może ulec wydłużeniu.

W związku z wprowadzonym stanem zagrożenia epidemicznego i respektując zalecenia władz, część pracowników biurowych GASPOLU rozpoczęła pracę w trybie zdalnym. Pracownicy Ci mają jednak dostęp do służbowej poczty elektronicznej i telefonu, dzięki czemu mogą bez większych zakłóceń realizować swoje zadania.