Przejdź do treści

Działalność operacyjna GASPOL S.A. w czasie stanu zagrożenia epidemicznego (COVID-19)

W związku z trwającym stanem zagrożenia epidemicznego związanego z pandemią COVID-19 informujemy, że GASPOL S.A. kontynuuje swoją działalność operacyjną bez zakłóceń. Na bieżąco przyjmujemy zamówienia oraz realizujemy dostawy naszych produktów do klientów indywidualnych oraz biznesowych. Dostawy gazu płynnego do instalacji zbiornikowych i gazu w butlach realizowane są bez zmian. Nasi kierowcy realizują dostawy przestrzegając wszystkie zalecenia higieniczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz wytyczne wskazane przez dział BHP GASPOLU.

Więcej szczegółowych informacji znajdą Państwo poniżej wśród Często Zadawanych Pytań (FAQ).

Aktualizacja: 16.05.2022


Tak. Dostawy gazu płynnego do instalacji zbiornikowych, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw, odbywają się bez przeszkód. Dostawy realizowane są przez Dział Transportu i Logistyki terminowo w oparciu o przyjęty harmonogram i zgodnie z zasadami bezpieczeństwa.

Tak. Wszystkie zaplanowane dostawy detaliczne i hurtowe naszych butli z gazem są realizowane terminowo i na bieżąco przez firmy transportowe zgodnie z przyjętymi zasadami bezpieczeństwa. Dodatkowo butle z gazem GASPOLU dostępne są w stałej dystrybucji m.in. na stacjach paliw sieci Orlen, Circle K, w marketach budowlanych sieci OBI, Castorama, Bricomarche oraz tysiącach punktów wymiany butli na terenie całej Polski, których wyszukiwarkę można znaleźć na stronie https://www.gaspol.pl/punkty-wymiany-butli

W trosce o zdrowie naszych klientów, pracowników, podwykonawców oraz ich rodzin, GASPOL dokłada wszelkich starań, aby dostawy gazu odbywały się w sposób maksymalnie bezpieczny. Nasi kierowcy realizują dostawy respektując wszystkie zalecenia higieniczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz wytyczne wskazane przez dział BHP GASPOLU.

Kierowcy zostali zobligowani m.in. do jak najczęstszego mycia rąk wodą z mydłem, używania rękawic ochronnych podczas dostawy butli, dezynfekcji dotykanych elementów samochodu, zachowania minimalnej odległości 1,5 metra od odbiorcy oraz osób postronnych.

Według naukowej wiedzy koronawirus SARS-COV-2 może utrzymać się na powierzchniach nawet przez kilka godzin. Dlatego w trosce o Państwa bezpieczeństwo zalecamy, aby po odebraniu butli z gazem z punktu dystrybucyjnego lub po dostawie od kierowcy GASPOLU zdezynfekować ją za pomocą roztworu przygotowanego na bazie spirytusu i wody. Wystarczy, że ostrożnie przetrą Państwo butlę za pomocą ściereczki nasączonej wspomnianym płynem, a następnie pozostawią na kilkadziesiąt minut do przeschnięcia. Po tym czasie butla będzie gotowa do użytku i w pełni oczyszczona. Po każdym kontakcie z butlą, a szczególnie po jej odbiorze, zalecamy także dokładne umycie rąk za pomocą ciepłej wody z mydłem.     

Tak, jednak w związku z mniejszą niż zazwyczaj liczbą osób pracujących w tym momencie w naszym DOK (Dział Obsługi Klienta – gaz do instalacji zbiornikowych tel. 606 800 400, gaz w butlach tel. 19 919), w pierwszej kolejności obsługiwane są zamówienia i zlecenia dostaw gazu. Termin realizacji pozostałych spraw (niezwiązanych z bieżącą obsługą klientów) może ulec wydłużeniu.

W związku z trwającym stanem zagrożenia epidemicznego i respektując zalecenia władz państwowych dotyczące dystansu społecznego, część pracowników biurowych GASPOLU pracuje w trybie zdalnym. Pracownicy Ci mają jednak dostęp do służbowej poczty elektronicznej i telefonu, dzięki czemu mogą bez większych zakłóceń realizować swoje zadania.