Zamów bezpłatną wycenę . Teraz wszystko załatwisz ONLINE lub TELEFONICZNIE!
Wybierając gaz płynny do ogrzewania domu możesz otrzymać nawet do 20 000 zł DOFINANSOWANIA ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Celem programu jest zmniejszenie lub uniknięcie emisji szkodliwych dla zdrowia pyłów i innych zanieczyszczeń wprowadzanych do atmosfery przez domy jednorodzinne.
Program skupia się na wymianie starych pieców i kotłów na paliwo stałe oraz termomodernizacji budynków jednorodzinnych by efektywniej zarządzać energią.
*20 000 zł to maksymalna wysokość kwoty dofinansowania w OPCJI 2 w pierwszej części Programu Czyste Powietrze bez mikroinstalacji fotowoltaicznej
Smog. Nie puszczaj życia z dymem. Wybierz gaz.
Proponujemy zbiorniki na gaz płynny LPG o pojemności 2700 litrów w dwóch wariantach: zbiornik naziemny lub zbiornik podziemny.
Zbiorniki podziemne w szczególności polecamy w sytuacjach kiedy dom położony jest na małej działce lub w ciasnej zabudowie. W przypadku niekorzystnych warunków hydrologicznych rekomendujemy zbiornik zakopcowany (jeden z rodzajów zbiorników podziemnych na gaz płynny LPG).
Zbiorniki na gaz płynny należy lokalizować w bezpiecznych odległościach od granicy działki i budynków – dla zbiorników naziemnych odległości te wynoszą 3 metry, natomiast dla podziemnych 1,5 metra. W ofercie posiadamy również większe zbiorniki na gaz o pojemności 4850 litrów oraz 6700 litrów. Polecamy je szczególnie do dużych domów lub małych sieci gazowych.
Zastanawiasz się nad dzierżawą od dostawcy gazu lub zakupem własnego zbiornika na gaz płynny?
Sprawdź, co zyskujesz wybierając dzierżawę zbiornika:
Budując instalację ze zbiornikiem GASPOL gwarantujemy bezpieczeństwo instalacji, posiadanie wszystkich wymaganych przez prawo pozwoleń oraz to, że zbiornik został dopuszczony do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego.
GASPOL zapewnia swoim Klientom kompleksową obsługę w zakresie wykonania instalacji zbiornikowej na gaz płynny LPG.
W opcji minimum dowozimy zbiornik i gaz, resztę prac Klient wykonuje we własnym zakresie. Oferujemy też szereg opcji pośrednich, aż po opcję maksimum, w której bierzemy na siebie wszystkie prace i dopełnienie niezbędnych formalności.
Instalacja zbiornikowa do domu jednorodzinnego to 4 proste kroki:
Nasz Doradca Handlowy monitoruje proces i udziela wszelkiej pomocy na każdym etapie wykonania instalacji na gaz płynny.
Zapewniamy 24-godzinny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz bezpłatne przeglądy zbiorników na gaz.
Z GASPOL to Klient wybiera sposób rozliczania za gaz płynny:
Telemetria to elektroniczny system kontroli zużycia gazu wprowadzony przez GASPOL. Urządzenie telemetryczne zintegrowane z gazomierzem odczytuje zużycie gazu i automatycznie przekazuje dane do centrum telemetrycznego za pomocą wiadomości SMS. Na tej podstawie wystawiana jest faktura za zużyty w miesiącu gaz płynny. Obecnie telemetrię wybiera ponad 90% naszych Klientów.
Główne korzyści:
GASPOL monitoruje poziom gazu płynnego LPG w zbiorniku i dba o dostawy.
GASPOL zapewnia swoim Klientom całodobowy serwis awaryjny zbiornika. Aby zgłosić awarię zbiornika, należy zadzwonić na numer 606 800 400.
W przypadku wystąpienia awarii na miejscu pojawia się ekipa serwisowa z GASPOLU, która przeprowadza kontrolę zbiornika i w razie konieczności usuwa awarię. Ewentualne awarie zbiornika są usuwane przez GASPOL bezpłatnie. Natomiast wykonane przez GASPOL instalacje na zewnątrz, jak i wewnątrz budynku są własnością Klienta.
Na wykonane przez siebie instalacje GASPOL udziela 24-miesięcznej gwarancji. Oznacza to, że jeśli w czasie obowiązywania gwarancji wystąpi jakakolwiek awaria instalacji, koszt jej usunięcia pokryje GASPOL. Po upływie okresu gwarancyjnego GASPOL zapewnia w dalszym ciągu całodobowy serwis instalacji, jednak koszt usunięcia awarii pokrywa użytkownik instalacji. Regularnie przeprowadzane coroczne przeglądy oraz zachowanie podstawowych zasad użytkowania instalacji, zapewnia bezawaryjne korzystanie z gazu płynnego.
W przypadku kotła gazowego rekomendujemy zgłaszanie awarii do producenta kotła lub jego przedstawicieli. Dane kontaktowe do zgłoszenia usterki kotła znajdują się na kotle lub w karcie gwarancyjnej.