Dział Obsługi Klienta

Dział Obsługi Klienta

Konsultantka Działu Obsługi Klienta

 

Zachęcamy do kontaktu:

poniedziałek - piątek w godzinach 7:00 - 20:00
sobota w godzinach 8:00 -16:00

Bezpłatna infolinia: 800 190 190
Tel. stacjonarny: 81 855 0 855
Tel. komórkowy: 606 800 400

Klienci nowi: infolinia@gaspol.pl
Klienci istniejący: dok@gaspol.pl

 
 

Najczęściej zadawane pytania

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami
Tak, po dokonaniu płatności online zawsze otrzymują Państwo potwierdzenie wpłaty od dostawcy usługi płatniczej. Potwierdzenie stanowi dowód otrzymania zlecenia płatniczego i ma moc wiążącą. Gwarantuje to art. 24 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2003 ze zmianami).
Oznacza to, że płatność została zarejestrowana przez platformę płatności elektronicznych i przekazana do GASPOLU do rozliczenia.
Na każdym etapie dokonywania płatności w systemie Przelewy24 klient otrzymuje powiadomienie e-mail o aktualnym statusie płatności: 
1. „Rozpoczęcie transakcji w systemie Przelewy24” oznacza rejestrację zlecenia płatności, 
2. „Potwierdzenie płatności” oznacza potwierdzenie wykonania płatności w systemie Przelewy24.
Płatności online są dostępne dla klientów GASPOLU 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, co oznacza, że klienci nieustannie mogą dokonywać płatności z wykorzystaniem usług serwisu Przelewy24. Niezależnie od dnia tygodnia klienci otrzymują informacje o statusie zrealizowanej transakcji generowane przez serwis Przelewy24.
Faktura zostanie oznaczona jako „Zapłacona” po zarejestrowaniu płatności w systemie GASPOLU. Zazwyczaj trwa to do dwóch dni roboczych.
GASPOL nie pobiera opłat z tytułu korzystania z usługi płatności online.
Polecenie zapłaty zostanie zrealizowane jak dotychczas, w terminie określonym na fakturze. System zaktualizuje status płatności po zaksięgowaniu zapłaty. Wtedy status faktury zmieni się na „Zapłacona”, a przycisk do płatności zniknie.
Kwota do zapłaty jest łączną wartością faktury i naliczonych odsetek, które są wyszczególnione w załączonej do faktury specyfikacji not odsetkowych.
W przypadku faktury ratalnej system podpowiada do zapłaty zawsze wartość pierwszej raty. Dla pozostałych rat zalecamy ustawienie polecenia zapłaty lub zlecenia stałego w swoim banku.
Komunikat tej treści pojawia się w przypadku, gdy chcemy zapłacić fakturę, która została opłacona wcześniej i w danej chwili jest w trakcie realizacji.
Nie, kwota do zapłaty jest nieedytowalna. W takim przypadku należy wykonać zwykły przelew bankowy.
W systemie płatności online GASPOLU można zapłacić każdą fakturę z osobna. Każda transakcja jest bezpłatna.
Każdy klient GASPOLU, który wyraził zgodę na otrzymywanie faktury elektronicznej, otrzymuje w e-mailu z informacją o wystawieniu faktury załącznik w postaci elektronicznej faktury w pliku PDF.
Usługa jest dostępna dla klientów GASPOLU, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie faktury elektronicznej. Usługa jest bezpłatna.
Wystarczy wejść na stronę https://portal.gaspol.pl/, kliknąć przycisk „Uruchom usługę online” i postępować zgodnie z instrukcją aktywowania konta on-line w Portalu Klienta GASPOL.
Usługa jest bezpieczna – e-maile z fakturą w pliku PDF są podpisywane certyfikatem elektronicznym potwierdzającym autentyczność korespondencji e-mailowej wysyłanej przez GASPOL. Pod tym linkiem dostawcy certyfikatu https://www.certum.pl/pl/wsparcie/cert_wiedza_podpis_w_wiadomosci/ znajduje się informacja, jak rozpoznać prawidłowo podpisaną elektronicznie wiadomość e-mail.
Zostaw wiadomość / Zadaj pytanie

* JESTEM KLIENTEM

* INTERESUJE CIĘ

* TWOJA WIADOMOŚĆ

* PREFEROWANA FORMA ODPOWIEDZI